KANCELÁŘ

Email:kancelar@siliconhill.cz
Telefon:+420 724 782 500

Koleje Strahov, blok 1,
1. patro, kancelář SU,
č. dveří 40 (na konci chodby vpravo) Google-map

Lednové informace od krizových manažerů

Se vstupem do roku 2011 je klub Silicon Hill stále pozastavený. Jako delegát byl za SH do Parlamentu SU jmenován 6.1.2011 Jan Recina s dohodnutou odměnou 150,- Kc hrubého / 1 hod ( s podepsánou DPP na 150 hodin). Ke dni 7.1. 2011 odstoupil z fuknce prezidenta SU Zdeněk Horák a Jan Recina se stal statutárním zástupcem SU a dle stanov SU „úřednickým prezidentem“.
Následující schůze Parlamentu SU je svolána na 8. 2. 2011, kdy by se měl volit nový prezident Studentké unie ČVUT.

V období 23.6.2010 do 7.1.2011 vykonávali Jan Recina a Jan Fleišmann funkci krizových manažerů.  Jan Recina teď dává ke zveřejnění seznam nedodělků:

1) DUSPS – vypršení/ expirace a smazání členů v DUSPS, kteří mají podepsán souhlas se
zpracováním os. údajů starší 10 let (viz sestava v DUSPS).
2) DUSPS – dohled nad vývojem nového IS nahrazující DUSPS, dokončení vývoje IS, otestování a nasazení IS (překlenovací období, kdy pojede starý DUSPS a nový IS současně; starý DUSPS bude ještě zpracovávat platby a přijímat změny (tzn. procesit) do 31.3.2011. Nový IS bude nasazen do testování 1.3.2011, od 1.4.2011 již bude v ostrém provozu). V ideálním případě bude seznam členů k 30.6. 2011 již generován novým IS.
3) narovnání vztahů s dodavateli (Cígler SW, Posmedia)
4) dokončení fyzické inventury majetku SH (CS+šrot na bl. 5 a bl. 10 + inventární karty serverů+ zpřesnění inventarizovaných věcí)
5) dokončení inventarizace majetku (párování udělá SH svépomocí nebo externí firma a to do 31.1.2011). V průběhu ledna budou data syncována s účetním SU ČVUT.
6) Likvidace majetku a vyčíslení hodnoty chybějícího majetku a kdo za to může (2007-2010; v r.2007 proběhla poslední likvidace a odvoz šrotu V. Vrbou, takže od r. 2007-2000 není potřeba rešit)
7) Autodesk – dotáhnout do konce rozjetí projektu Autodesk (koupě EDU licencí, jednání s Cagency o.p.s. a s alternativním akreditovaným střediskem na uzavření nové smlouvy pro r. 2011 + jednání s Autodeskem + výběr nového administrátora projektu + náš audit, zda-li jsou splněny všechny podmínky pro bezvadný provoz Autodesk Akademie). A dále smazat z webu sh.cvut.cz informaci, že jsou pověřeni jednáním s Autodeskem Ratka a charlie.)
8 ) ŠC – dotáhnout do konce školící centrum (jednání se SÚZ), 2. linka (internetová konektivita) do ŠC a dokončení kamerového systému ve ŠC
9) SPAFI – narovnání vztahu se SPAFI + přesunout konektivitu SPAFI na novou 2. linku.
10) Autodesk / p. Hájek – vyřešení možného zneužití prostředků klubu v projektu Autodesk
11) Dokončení převložkování všech místností SH + předávací protokoly na klíče
12) Příprava rozpočtu na 1. pol. r. 2011 a nasazení čerpání z rozpočtu 1. pol. 2011 na finance.sh.cvut.cz (aby mohl být rozpočet schválen, musí být :
a. vyjasněny ceníky eko. činností , tzn. po parlamentu se sejde nový prezident s
účetním SU a prezident rozhodne, zda-li bude nebo nebude SU ČVUT osobou
registrovanou k dani z přidané hodnoty (tj. plátcem DPH). To má zásadní vazbu a
dopad na tvorbu ceníků eko. činností.
b. odpozastaven klub SH
c. sejít se SH představenstvo a odhlasovat rozpočtový řád
d. sejít se SH představenstvo a odhlasovat rozpočet na 1. Pol. 2011
Čerpání z rozpočtu na 1. Pol. 2011 bude technicky zajištěno webem finance.sh.cvut.cz.
Čerpání z rozpočtu na 2. Pol. 2011 bude technicky zajištěno novým IS (buťto úplně nový IS a nebo nějaký centrální systém pro všechny kluby SU).
13) Postupné spouštění ekonomických činností na SH (např. solárium, některé ekonomické
projekty a školení, kde je jasně stanoven ceník a všechny příjmy jsou výnosy ek. činnosti –
např. masáže)
14) Dokončení kmenové dokumentace pro SH (směrnice oběh účetních dokladů, organizační řád SH)
15) Vyúčtování r. 2010 – vyúčtování rozpočtu 1. pol. 2010 a rozpočtového provizoria 2. pol. 2010.
Účetní SU ČVUT musí obdržet hotové vyúčtování nejpozději do 15.2.2011.
16) Fitcentrum – inventura mincovníku solária k 31.12.2010 včetně inventury počítadel. Vybrat hotovost z mincovníku solária a odevzdat do pokladny klubu. Informovat účetního SU o vybraných penězích do 15.1.2011, protože se jedná o ekonomickou činnost, která spadá do DPH, a kvůli přiznání k DPH za 4. Q/2010, které se podává nejpozději 25.1.2011 (kvůli vyššímu DPH na výstupu se musí DPH zaplatit FÚ již 24.1.2011).
17) Housing – revize všech PC v housingu a test jejich majitelů, zda-li jsou studenti (vyjma VIP) a da-li splnili nárok na umístění svého PC do housingu.
18)  Výběr a jmenování nového technického manažera
19) Výběr a jmenování ekonomického manažera
20) DOCMGR – uvedení v život Document Management System na docmgr.sh.cvut.cz


Pavla Slezáková | 14. Leden 2011 | Klub

Komentáře k článku

K tomuto článku nebyl vložen žádný komentář, buď první!

Přidat komentář



Captcha_image  

PARTNEŘI